A manca fara a te ingrasa este cea mai mare dorinta a femeilor. Indiferent ca vorbim de mancare sau de dulce, majoritatea tin la silueta, asa ca se multumesc sa mai ciuguleasca din cand in cand cate ceva care este in afara dietei. Sunt si persoane care insa fac eforturi disperate de a se ingrasa, insa nu reusesc. Se poate spune, pe buna dreptate, ca dorinta de ingrasare este provocare pentru persoanele care isi doresc sa mai creasca cateva marimi la haine. Se stie faptul ca este mult mai greu sa te ingrasi decat sa slabesti. Un prim pas este sa identificati problemele care au dus la scaderea in greutate pentru a sti ce masuri sa luati. In primul rand, mergeti la medicul de familie pentru a va da o trimitere sa va faceti analizele de sange, in urma carora veti afla de ce anume va lipseste. Este posibil sa fie o lipsa de fier, de vitamine sau magneziu. Ceea ce inseaman ca trebuie sa va vitaminizati pentru a va creste pofta de mancare.este posibil ca unele cauze sa fie genetice, insa cel mai mai sigur motiv este stresul acumulat zilnci atat la munca, dar si acasa. Trebuie sa pastrati un echilibru intre consumul de energie si aportul de energie. Daca acesta este egal, va veti mentine la greutatea obisnuita. Daca balanta inclina, incep sa apara problemele.

femeie 1

Aveti grija la ce mancati

Nu mancati mai putin decat energie depuneti. Fumatul, dar si consumul de alcool nu fac decat sa va “manance” din caloriile pe care incercati sa le asimilati din mancare. Nu degeaba cei care renunta la fumat incep sa se ingrase si au o pofta de macare foarte mare, surprtinzatoare chiar. In doar o luna, acestia pot recupera kilogramele pierdute in timpul in care au fumat. Consumati migdale, alone, fistic, seminte care au un aport foarte mare de grasimi si calorii. Chiar daca stiti ca shaorma sau mancarea de la Mc Donald’s ingrasa, de preferat este sa evitati consumul acestor bombe calorice, deoarece in timp va afecteaza sanatatea si veti obtine efectul invers al incercarii de a va ingrasa. Este posibil sa va ingrasati mult prea mult, iar slabitul se va dovedi o adevarata piatra de incercare. Fast-food-ul, margarine, smantana, sunt alimente ce trebuie evitate.

Mancati grau si ovaz

Nu dati iama in ciocolata sau dulciuri pentru ca efectul va fi devastator pentru organism. De preferat este sa consumati grau, ovaz, biscuiti integrali si in general alimente bio care contin un aport foarte mare de glucide. Din cand in cand va puteti rasfata cu cate o prajitura sau o inghetata pe care le puteti prepara si in casa. Consumul de dulciuri duce in general la aparitia diabetului. Consumati fasole, linte, naut, iar daca nu aveti inspiratie pentru a va prepara o masa delicioasa, deschideti Internetul pentru a afla raspunsurile. Adaugati la acestea proteine si fibre pentru rezultate uimitoare. Faceti sport de cel putin trei ori pe saptamana si veti avea un corp de invidiat, tonifiat si relaxat.