primavaraMajoritatea persoanelor considera ca primavara este cel mai frumos anotimp al anului. Renuntam la geci, ghete, fulare si manusi si putem, in sfarsit, sa strabatem in lung si in lat parcurile care infrunzesc si infloresc chiar sub ochii nostri. Acest proces  natural este incredibil de frumos, dar poate avea atat o influenta pozitiva asupra starii noastre, cat si negativa. Sincer vorbind, am observat deja ca un sentiment teribil de oboseala si de slabiciune ma cuprinde. Multi prieteni de-ai mei se plang de aceleasi probleme. De multe ori este de vina astenia de primavara.

In continuare va prezint 7 trucuri prin care puteti evita astenia de primavara si, in acelasi timp, sa va bucurati de acest superb anotimp!

  1. Incetineste ritmul si calmeaza-te

In ziua de azi suntem intr-o fuga continua. Desigur ca trebuie sa tinem pasul cu secolul in care traim, dar uneori trebuie sa gasim timp pentru a ne relaxa si pentru a ne incarca bateriile. O simpla plimbare in parc ne poate da un refresh si, de ce nu, s-ar putea sa ne vina cele mai bune idei de afaceri.

  1. Reprogrameaza-ti mintea

Poate o plimbare in natura ar trebiu sa fie un motiv sa-ti dai si un reserch, nu doar un refresh. Vezi ce nu a mers bine in sezonul trecut si ce schimbari interioare ar trebui sa faci. Procesul de auto-sugestie este o arma foarte puternica, iar perspectiva optimista este o pilula care poate trata astenia.

  1. O nutritie sanatoasamic-dejun

Urmatorul pas important impotriva oboselii de primavara este o nutritie sanatoasa. In cele mai multe cazuri, lipsa de vitamine si minerale genereaza dureri de cap si oboseala. In acest caz ati face bine sa va restabiliti rezervele organismului prin consumul de fructe, legume si verdeturi. In plus, este recomandat consumul de apa pentru a scapa de toxinele acumulate pe timpul iernii. Si, nu sariti peste micul dejun! Acesta este startul de energie pentru a putea face fata cu brio pe parcursul zilei.

  1. Relaxarea

Luati-va o pauza de macar 30 de minute pe zi. Inchideti telefonul si faceti o baie relaxanta, de exemplu, cititi cateva pagini dintr-o carte sau mergeti la un masaj. Faceti ce va place si va relaxeaza.  Cateodata este indicat sa ne dam shut-down, chiar daca avem ochii deschisi.

  1. Mai mult oxigen

Multi medici afirma cu certitudine ca lipsa de oxigen este una dintre principalele cauze ale oboselii cronice. In timpul iernii, din cauza frigului, stam cu geamurile inchise si caldura pornita, atat acasa, cat si la birou, si petrecem foarte putin timp afara. Atunci cand iti petreci timpul in incaperi slab ventilate concentatia de acid carbonic creste in sange, fapt care duce la dureri de cap si oboseala. Primavara este momentul perfect pentru a aerisi incaperile si pentru plimbari lungi, aceste lucruri restabilind nivelul de oxigen din organism.

  1. sportMiscarea noastra cea de toate zilele

Nu conteaza cum este facuta, important este sa ne miscam cel putin 30 de minute pe zi. Se spune ca activitatea fizica este cel mai bun doctor, iar acest mod natural si eficient de stimulare a organismului este accesibil tuturor.

       7. Un somn bun

Foarte des oamenii de afaceri spun ca drumul spre succes este lung si spinos, si sunt de acord cu aceasta afirmatie, doar ca in momentul in care suntem obositi creierul nostru s-ar putea sa nu ia decizii foarte bune. Lipsa de somn poate afecta grav bunastarea dumneavoastra, atat materiala, cat si fizica. Cele 8 ore de somn pe noapte ar trebui sa fie obligatorii, nu optionale.

Sursa articoluiu: http://womanitely.com/ways-wave-goodbye-spring-fatigue/